Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Fréderique Doevendans - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Fréderique Doevendans - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Blijf op de hoogte en volg Fréderique

04 Maart 2013 | Nederland, Baarn

Het aftellen is dan nu toch echt begonnen. Komende zaterdag vertrek ik voor vier maanden naar Uganda. Via deze blog zal ik jullie af en toe laten weten wat ik doe en meemaak. Ik heb er ongelofelijk veel zin in maar vind het ook spannend.
Gelukkig heb ik nog even een klein weekje om van iedereen hier afscheid te nemen en om even de laatste dingen voor te bereiden natuurlijk.

Liefs,

Frederique

• 04 Maart 2013 - 20:13

Kees:

Zeker spannend, vinden wij ook, maar we zijn erg trots op je. En het zal een geweldige ervaring worden.
    Dat je de handen uit de mouwen zult steken, daar twijfel ik geen moment aan. Je hebt hard gewerkt om deze reis te kunnen maken en dat betekent voor mij dat je erg gemotiveerd bent. We zullen je missen! Kees en Lily

• 05 Maart 2013 - 22:26

Theo En Jopie Van Den Ende:

Frederique,
    Wij wensen jouw een hele goede reis en een fijn verblijf in Lwengo. Als je 4 weken daar bent kome wij ook. Dek je ons bedje alvast op? Wij hebben graag de luxe tweepersoons kamer met hemelbed.

Nogmaals, goede reis en geniet van alle mooie ervaringen.

Theo en Jopie van den Ende

• 09 Maart 2013 - 21:39

Ramona :

Ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad.

Nogmaals veel succes en plezier!

• 10 Maart 2013 - 14:04

Anske:

Frederique,
    Ik wens je een goed begin aan dit geweldige project en een hele fijne tijd.
    Liefs, Anske